Društvo oseb z izgubo sluha Dolenjske in Bele krajine

Letovanje v Kranjski gori

V petek, 18. maja, zvonik cerkve v Kranjski Gori še ni odzvonil poldneva, ko smo se trije dolenjci s spremstvom znašli pred Počitniškim domom Kranjska Gora z značilno rumeno fasado. Začenjalo se je naše letovanje v Kranjski Gori, ki je trajalo vse do torka. Pet dni in štiri noči. Sedaj berete vtise enega od članov hrabre odprave.

Prvi dan je minil razmeroma mirno (berite: dolgočasno). Trčili smo z oskrbnico in v roke nam je potisnila ključ apartmaja številka 8, kjer smo se takoj namestili. A ne za dolgo, kajti sledilo je kosilo v Penzionu Livada s štirimi zasluženimi zvezdicami. Odlična hrana, čudovita notranjost in prijazna postrežba. V istem penzionu smo kasneje imeli tudi večerjo; tako kosilo kot večerja sta bila sestavni del letovanja in tudi priložnost, da smo spoznali druge sotrpine, oprostite, udeležence letovanja. Izmenjali smo pozdrave, preostanek dneva pa prebili v apartmaju. Tako pač je to, prvi dan je vedno trema.

Sledil je drugi dan in z njim prve aktivnosti. Eni so se odpravili s sedežnico na Vitranc, drugi pa smo imeli prosto, kajti ni bilo dovolj vozovnic za vse. Nekaj se jih je porazgubilo v vse smeri; ena gospa je šla plavat v bazen, neki par je z avtom potegnil tja pod Ponce in do skakalnic. Znova smo se srečali pri kosilu in padla je beseda; naš prvi skupni izlet je bil izvir Save, Zelenci. Tja smo šli peš, dobro uro in pol, si ogledali mokrišče in jezerce, kjer je na plano pronicala voda in napajala najdaljšo reko Slovenije. Ali ste vedeli, da je to šele drugi izvir reke Save? V Zelencih namreč na plano pronica reka ponikalnica Nadiža, ki izvira v Tamarju in tam tudi ponikne.

Tako smo se pri Zelencih odpočili, se poslikali in se nagledali okolice, predvsem pa neveste in ženina, ki sta se tistega dne poročila in sta prišla na Zelence skupaj s svojim spremstvom. Dopoldne je bila v soseščini počitniškega doma ohcet z glasbo in vsem, kar spada.

Po izletu je sledila slastna večerja in še slajši spanec. Zjutraj sem se zbudil nekoliko bolj zgodaj, ob štirih zjutraj, ko je Italijo tresel močan potres, ki smo ga čutili tudi v Sloveniji. No, vsaj nekateri, kajti drugi so me le nejeverno gledali, ko sem jim povedal za potres. Verjeli so mi šele ob ogledu poročil.

Kaj kmalu smo pozabili na potres, kajti tokrat smo bili mi na vrsti za izlet na Vitranc. S štirisedežno in nato še enosedežno sedežnico smo po razburljivi vožnji prišli na razgledno točko, kjer so nas pričakale ovce in izjemna okolica. Nekaj fotkanja, nekaj razgledovanja in čez čas smo se zadovoljno vrnili v dolino. Seveda ne brez tresočih nog med strmim spustom.

Sledilo je kosilo in popoldanski izlet, tokrat ob reki Pišnici na jezero Jasna. Pot nas je vodila po Vršiški cesti, ki, kot ste najbrž že uganili, vodi na prelaz Vršič. Spotoma smo se ustavili in odžejali ob izviru po imenu Baba Šči. Tolmačenje imena prepuščam vaši domišljiji. Pot smo nadaljevali vse do jezera Jasna, kjer smo se najprej slikali ob kipu kozoroga, nato pa smo se lotili aktivnosti; ogrevanja in nato iger s frizbiji in perjanico. Nagajal nam je le vse močnejši veter, ki je s sabo prinašal oblake.

Nazaj smo šli po drugi poti, tokrat tik ob reki Pišnici vse do hotela Korona. Odpravili smo se naravnost na večerjo, kjer smo bili že bolj židane volje; trema prvega dne je že pojenjala. Hkrati pa smo se zavedali, da je bilo konec lepega vremena.

In res, naslednje jutro smo se zbudili v deževen dan. Tako smo v ponedeljek ostali v domu. Družili smo se v dvorani. Popoldne je sledila poslovilna zabava, kjer smo plesali z baloni, kartali ali pa si razbijali glave ob težki miselni uganki.

Sproščenemu dnevu je sledila še bolj sproščena večerja, na kateri ni bilo nobene treme več. Po večerji smo našo animatorko presenetili z uokvirjeno risbo, ki jo je naslikal naš Štamfelj Slavko. Ker je bil zadnji dan bivanja v počitniškem domu, smo se gluhi in naglušni zabavali še dolgo v noč, dokler se nismo izčrpani odpravili v postelje.

In prišel je torek, zadnji dan. Ko smo se zbudili, smo že začeli pakirati in pospravljati naše apartmaje. Nekateri udeleženci so odšli že dan prej, drugi pa smo odhajali eden za drugim, dokler Počitniški dom Kranjska Gora ni bil prazen in pripravljen na naslednjo odpravo, ki naj bi prišla ta dan.

Skratka, bilo je tipično letovanje, s tremo prvega dne, ki se je postopoma raztapljala, dokler je na zadnji dan skoraj ni bilo več in smo se sproščeno družili. Čutim, da smo vsi odnesli kar precej pozitivnih izkušenj od tega letovanja; nemalo je bilo nasmehov in prisrčnih slovesov. Ob tem se spomnim, da je kar nekaj ljudi zavrnilo udeležbo na letovanju. Med udeleženci je bila tudi starejša članica, ki sprva sploh ni hotela priti, ker se je zadnjič tako dolgočasila. Tokrat je bila povsem zadovoljna in se je na veliko zahvaljevala animatorki. Upam, da bo njena pozitivna izkušnja prepričala še neodločne, da si bodo privoščili prepotreben oddih v prelepi okolici tega dela Slovenije.

Spustimo kdaj svojo dušo na pašo v Kekčevi deželi!

Mihi

2012 05 19 15.34.022012 05 19 15.46.352012 05 20 09.54.102012 05 20 10.14.08kranjska gora delavnico dom 154

Google prevod

GSM: 041 340 267

TEL: 07 332 47 77

dgnnm56@gmail.com

Klicni center za osebe z okvaro sluha

URL: Klicni center

GSM: 031 777 600

Zahvala

Zahvaljujemo se vsem, ki ste v letu 2018 podarili 0.5 % dohodnine. Naprošamo občane, da darujejo Društvu oseb z izgubo sluha Dolenjske in Bele krajine.

Sofinancerji

Sledite nam

F1  Y

Kdo je na strani

Na strani je 256 gostov in ni članov .